abergvall

etthundraett

Publicerad 2011-12-25 10:38:29 i Allmänt

Ååååh lite jobbigt att alla skriver vad dom har fått när jag inte får alla mina julklappar förns idag.
Har dock tjuvöpnnat en par stycken, en tv (som jag får välja så det inte blir fel), saker till lägenheten och min älsklingsparfym. Och pengar av farmor och farfar!
Det var riktigt msigt igår hos farmor och farfar, orkade inte rast skotern så jag får ta det någon dag till veckan istället!
Ikväll kommer tanja och thomas med deras respektive och firar jul med oss. Vi ska äta, dela ut julklappar och spela spel, det blir nog mysigt. Förmodligen blir det som förra året, men det är det som är meningen med jul, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela