abergvall

etthundratio

Publicerad 2011-12-31 13:02:43 i Allmänt

Verkar som att alla har ett liv en dag som denna.. Eftersom att ingen uppdaterar sin blogg (tår i ögat)?
Aja, jag har i alla fall inget liv så jag har tid att blogga!
Det gick bra igår i stan men det blev en riktigt lång dag. Hann i alla fall köpa en tv, en byrå, kläder, en byrå till och lite små grejjer! Börjar bli riktigt mysigt i lägenheten, tror att jag kommer trivas riktigt bra!
Idag ska jag inte göra så mycket, åka till tanja en sväng, åka till stugun en sväng (ovanligt lixom...), åka till selet en sväng osv. Sen ska jag käka en mysmiddag med min far. Efter det ska jag känna mig über elak och tvinga honom att skjutsa mig till Bispgården för att sedan lämna honom ensam med hunden. Men det var han som övertalade mig om att jag borde åka dit, så han får överleva.
Lär ju inte hinna blogg mer idag, så gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela