abergvall

nittiotvå

Publicerad 2011-12-21 11:42:41 i Allmänt

Vet ni en sak? Idag åker jag hem!

I alla fall har inte veckan fortsatt särskilt bra. Igår när jag skulle på bussen hem till köris så hade jag inga pengar på busskortet?? WTF?!?!?! Kollade sedan igenom mina kvitton och insåg att jag i måndags betalat för två barn istället ett, så då hade det alltså dragits mer pengar än det skulle, så pengarna var slut. Fick i alla fall ta ut en hundring och ta nästa buss, kan berätta att det var riktigt jävla pinsamt.
Sen igår kväll var jag och Agnes på väg att hälsa på Donken-Tobbe, men ångrade oss. Gjorde i alla fall en fin vurpa i snön....suck...

Nu
ska jag göra mig ordning för skolan, puss
21 december 2010

21 december 2011 (sjukt stolt över mitt långa hår)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela