abergvall

fyrtiotvå

Publicerad 2011-11-11 17:42:51 i Allmänt

Shit pomfritt! Min statistik har ju gått i taket? Vilka läser min blogg egentligen :o
Ajja, i alla fall så är jag hemma i Döviken nu, hoppade av bussen i Stugun och åkte med pappa därifrån. När vi kom hem gick vi in och kollade i kylskåpet och sen for vi ner på hammarn och handlade. 
Så nu har vi en massa mat hemma, tur det!
Imorgon är schemat fullspäckat, börjar dagen med att kliva upp tidigt och äta en ordentlig frukost (kommer inte hända men vi kan ju låstas som det i alla fall), sen rullar jag vidare mot selet för att vara barnvakt. Sen bär det av mot Hammarn en sväng och efter det är det raka spåret till Strånäset och Sandras nyöppnade gårdsbutik som gäller.
Efter det får jag nog pusta i alla fall!
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela