abergvall

trettio

Publicerad 2011-11-06 16:47:56 i Allmänt

Det gick fint i Umeå, lite meningslös resa men jaja.
I fredags han jag med mycket! Vaknade upp i Umeå, shoppade i Örnsköldsvik, käkade i Långsele (trorja?), handlade på Hammarn, packade i Döviken och feztade i Selet.
Jag har som sagt var spenderat helgen i Selet. Började med att gosa med två söt kusinbarn och sen vart jag chaffis åt min far. Första stoppet var hos några bekanta där det vart kaskdrickning. Sen fick vi med oss Christer bort på Logen där det var fest. Massa ungdommar och trevlig stämning, härligt!
Sen har jag mestadels sovit resten av helgen, är så förkyld så jag vet inte vad jag ska göra!
Aja, hörs sen pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela