abergvall

And for a second there everything turned black

Publicerad 2012-04-26 07:39:40 i Allmänt

Ååååh!!!! Har dragit på mig en superförkylning som kom igår kväll. Har sovit dåligt inatt och vaknade med en outhärdlig halsonta, tungt huvud och smått uppsvällda halsmandlar. Satt i en halvtimme och övervägde om jag skulle gå på skolan eller inte, beslutet vart trots allt att stanna hemma eftersom att jag inte har någon större lust att sitta och skriva nationella med en rinnande näsa och ett bultande huvud. Usch, jag orkar inte vara sjuk!

Nu ska jag i alla fall slå på ett bones avsnitt kanske slumra till lite och fundera på om jag ska åka hem idag istället för imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela