abergvall

Courage is not having the strength to go on, it's going on when you don't have strength

Publicerad 2012-04-20 07:38:07 i Allmänt

Igår hade jag lite torsdagsångest och la mig och sov när jag kom hem från skolan (dvs runt halv tre), vaknade sedan halv åtta, hade alltså sovit i fem timmar. KUL
Var fortfarande hur trött som helst, så det blev inte så mycket vettigt gjort. Jag hann med en dusch och lite bones.
Nu när jag vaknade inser jag att lägenheten är kaos. Det hänger tvätt över hela lägenheten, disken är odiskad osv.

Har i alla fall inte tid att ta tag i det nu. Ska sminka mig, kl' på mig och packa idrottskläder, sen bär det av mot skolan. Pappa ska till stan idag, så jag kan åka med honom hem. Hinner antagligen även diska då, har lagt allt i blöt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela