abergvall

Everytime I try to fly, I fall without my wings

Publicerad 2012-04-16 21:09:32 i Allmänt

Har faktiskt överlevt första skoldagen. Kina-buffén höjde helt klart dagen!
Ska snart ta och kila iväg till Linn för att kika på Big Brother (damn it). Sen ska jag ladda upp inför mördartisdagen genom att sova.

Hela lovet spenderade jag i alla fall i Selet och var valpvakt åt Bonzoooo. Vi har haft bra och dåliga stunder kan man lugnt säga. Duktig som den lille plutten är fattar han i alla fall att när jag sover, ska han också sova, hihi.
Helgen spenderade jag med Damgren, vi har slöat, kollat på film, hälsat på Ange, snackat en massa skit och sovit.

Aja, dricka upp kaffet och kika på lite tv innan jag ska dra iväg, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela