abergvall

for a moment I don't even care

Publicerad 2012-04-06 10:47:39 i Allmänt

I onsdags for jag in till staden för att umgås med Ange (och lite annat folk). Avrundade kvällen rätt så sent och var rätt så död när jag skulle upp halv sex igår.

Igår gjorde jag min sista praktikdag på dagis, det känns både skönt och tråkigt. Tråkigt att inte få träffa de söta barnen eller personalen mer, men skönt att få lov.

Idag är det ju långfredag, vilket betyder att det är dags att dra på ett smile och låtsas som att allt är ok igen eftersom att under påsk måste man tydligen umgås med folk och vara glad. Nä okej, riktigt så farligt är det inte men nästan.
Vi ska upp till Selet och umgås med halva feta släkten, kaoz. Inte minsta lilla pepp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela