abergvall

you think you want to die, but in reality you just want to be saved

Publicerad 2012-04-01 19:19:43 i Allmänt

Har just ätit en Billys pizza, måste erkänna att dessa små söta panpizzor är en av livets stora gåtor. Om man har dom i micron i två minuter som det står på förpackningen är mitten fortfarande frusen, men har man dom i längre blir dom bränd. Hmm, värt att fundera på!

Imorse vaknade jag i panik klockan 08:26 och var helt hundra på att jag hade försovit mig, så jag kutade in till mamma och skrek något i stil med "MAMMAAAAAAAAAAAAA, JAG HAR FÖRSOVIT MIG". Min mor blev då ganska sur eftersom att jag hade väckt henne och svarade "Anna, det är söndag.......".
Oops, tänker i alla fall inte försova mig imorgon.

Nä, nu är det dags att krypa in i mina funderingar om panpizzorna igen och sedan är det dags att duscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela