abergvall

etthundrafemtio

Publicerad 2012-01-31 19:33:56 i Allmänt

Somnade när jag kom hem från skolan och vaknade nu. Fortfarande trött, även huvudvärk, allmänt hängig osv.
Hungrig också! Super hungrig, men har absolut inget ätbart hemma! dvs Jag måste gå och handla. Och det kändes hur jobbigt som helst.
Är dessutom super sugen på en monster, men får man köpa de om man är under 18 på coop konsum frösön eller? Nä.
Vilken skitdag alltså..

Fick dessutom på näst sista timmen veta att jag inte har sovmorgon imorgon, vilket jag verkligen hade hoppats på eftersom att jag har bokat synundersökning klockan 9:00. Brukar i vanliga fall börja 11:20 på onsdagar, men inte morgon, nä för då ska vi ha nån jävla tema-dag så vi börjar 8:15.

Aja, jag ska väl gå och handla, kommer dö, det kommer bli dyrt, och tungt. HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela