abergvall

etthundrasjutton

Publicerad 2012-01-07 12:49:13 i Allmänt

Åååh, dryg dag. Ska försöka plocka bort julen lite och sen ska jag duscha och fixa mig. Runt fyra ska jag vara klar för då kommer Tanja&Jonas. Först ska vi skjutsa mamma och pappa till Stugun, sen ska vi vidare ner på 30-års kalas...

Har ganska så tråkigt så jag snodde en lista av Sofie.

 

 

 

Vad var det första du gjorde på jullovet?
- Var en sväng på hammarn och sen slog jag in julklappar!

 

 

Hur har ditt jullov varit?
- Mitt jullov har varit helt okej.

 

 

Vad gjorde du på julafton?
- Jag var i selet.

 

 

Vilka firade du jul med?
- Mamma&Pappa, Farmor&Farfar och Tarraz såklart!

 

 

Bästa julklappen?
Oj... Tror nog att det måste bli tv:n!

 

 

Sämsta julklappen?
- Ingen!!

 

 

Vad är det bästa med julafton enligt dig?
- Haha, jag vet faktiskt inte. Kanske gemensamskapen?

 

 

Kollade du på Kalle anka på julafton?
- Självklart!

 

 

Vad gillar du mest på julbordet?
- Prinskorvarna<3

 

 

Hur mycket på en skala 1-10 gillar du julen?
- Jadu, det beror på, men 4 kanske.

 

 

Skickade du något sms på julafton?
- Ja deklart!

Fick du något sms på julafton?
- Jodå

 

 

Tyckte du att julen var bra?
- Jao

 

 

Föredrar du en vit jul?
- Ajjemen

 

 

Var det en vit jul?
- Japp

 

 

Gillar du snö?
- Oja

 

 

Vad gjorde du på nyårsafton?
- Åkte bil med pappa, åt middag med pappa, åkte till sara osv.

 

 

Skjöt du några raketer?
- Inte jag, men dom vi var med.

 

 

Vad var det första du gjorde på det nya året?
- Haha, testade på att röka cigarr tror jag!

 

 

Hade du en bra nyårsafton?
- Antar det..

 

 

Skulle du ändra på ditt nyår om du kunde?
- Tror deva!

 

 

Vad var det bästa som hände på nyårsafton?
- Oj, vet inte. Kanske att få träffa Becka, Sara och Agnes igen!

 

 

Hände det något dåligt på nyårsafton, i så fall vad?
- Jo, men vi tar det en annan gång va

 

 

Hur länge var du vaken på nyårsafton?
- Jaaa, kom väl hem runt två kanske? Sen så låg jag och b och snackade ett tag också. Vart dock inte mycket sömn alls, telefonerna lät hela natten trorja..

 

 

Har du något nyårslöfte?
- Nope

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela