abergvall

etthundratrettioåtta

Publicerad 2012-01-20 17:01:31 i Allmänt

hej. jag har tråkigt .

ÄRLIGHET:

Ditt äldsta hångel? - är 22 nu trorja.
Hur många har du varit RIKTIGT kär i? - ingen.
Vad tycker du om kärlek? - Har så många åsikter om kärlek så det skulle bli flera sidor.
När kramade du någon sist? - Hmm.. i onsdags kanskeeee?
Saknar du någon speciell person? - Jo
Har du svårt för att bli kär? - Ja
När kysste/hånglade du med någon sist? - heh, tror jag passar på den ett tag!
Ångrar du det? - Nja, vet inte riktigt än. Kanske lite, men inget jag tänker på.
Är du singel? - Ajjemen
När fick du senast en komplimang? - Inatt
Har du hånglat med någon av samma kön? - Nae

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: - Nepp
Hånglat med nån riktigt ful: - Hahah, jaaaa! Fast visste faktiskt inte att han var ful då, det var ju mörkt!
Hånglat med fler än 50 pers: - Nejva
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - Jo
Gjort något riktigt dumt? - Det också.
Gjort något du verkligen ångrar? - Har hänt det med.
Varit nykter på nyårsafton? - Jaaa?
Åkt ambulans? - Japp
Gjort nåt olagligt? - Jo
Blivit polisanmäld? - Ne
Fått din mamma att gråta? - Ja.
Slagit ner någon? - Inte på de viset
Skämts över dina föräldrar? - Har hänt.
Skämts över dig själv? - Klart
Sagt jag älskar dig och menat det? - Yesman
Tar du droger? - Nejdu
Dricker du? - Nja, händer väl....
Vilka kläder sover du i? - Beror väl på, men stor tshirt och trosor.
Vad hatar du verkligen? - pass
Varit kär? - Nja
Har du varit kär i någon du inte haft chans på?- Nae
Är du ensam nu? - Japp
Vill du gifta dig? - NEJ!
Vill du ha barn? - Jajjemän

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? - Uff... minns inte, haha.
Såg dig gråta? - Vet ej
Fick dig att gråta? - pass
Du delade en drink med? - njaa ingen?
Du gick på bio med? - Ange och becka!
Skällde på dig? - Tanja

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? - Ja
Kramat någon? - Det med
Pussat någon? - Ne
Köpt någonting? - Jo
Sjungit? - Klart!
Saknat någon?- Oja

JAG HAR:

Digitalkamera? - Ja
Systemkamera? - Nää :'(
Telefon på rummet? - Har ju min iPhone<'3
Egen dator? - Jaaa, min andra halva<'3
Könssjukdom? - Hahahah. näru
Husdjur? - Katt, hund, hade även fiskar (silvriga) men dom ville bo kvar på Jaktstigen :'/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela