abergvall

It's gone on too long tell you how it ends

Publicerad 2012-03-01 20:16:45 i Allmänt

Hemkommen till Döviken sen långt tillbaka. Åkte hem tidigare än planerat till och med, hoppade över matten också, eftersom att jag hade feber (och nej brudar jag fejkade inte, hade 37,9 i temp när jag kom hem).
Under tiden jag varit hemma har jag halvsovit till en film, ätit en typisk tjockis-anna-middag bestående av mackor och juice, överlämnat grejjer och snackat lite skit med Linnéa, gosat med Truls och gått en promenad med Tarre.

Nu sitter jag och dricker isvatten (får inte i mig så mycket annat) och tänkte snart slå på the television. Är ganska less på att vara ensam så mamma kan gärna få komma hem nu. 



Hahahah, pappa är i Jönköping (eller nått) på nån mässa genom jobbet.
Han är egentligen inte minsta lilla intresserad av ishockey,
men han kan ha fått i sig en öl eller två som det låter ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela