abergvall

like a criminal you broke in to my heart

Publicerad 2012-03-23 07:11:36 i Allmänt

Tycker inte riktigt om att jag varje morgon tror att jag har försovit mig eftersom att det är så ljust ute. Men jag är i alla fall uppe nu, sitter (för ovanlighetens skull lixom) och dricker kaffe och laddar inför ännu en dag på dagis.

Veckan har gått riktigt bra och jag hoppas att sista dagen på veckan också går bra, tror inte det var så många barn idag så det är nog inga problem.
Ikväll ska jag kanske hälsa på Corre en sväng, om inte ska jag göra något med pappa. Imorgon ska jag antagligen iväg och vara hästskötare åt Linnéa på dressyrtävlingen.
Aja, dags att röra på sig, ma råkes

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela