abergvall

He sees the stars are out tonight

Publicerad 2012-10-29 11:37:38 i Allmänt

Fick besök av B i lördags, hon stannade och höll mig och djuren sällskap tills igår. Mysigt osv. 
Nu ska jag byta om och göra något åt håret innan min fina syster (som förresten har blivit inlåst i sitt eget hem, hahaha) kommer och hämtar mig. När vi kommer tillbaka to her place tänkte jag peppa henne till att göra lite skolarbete medan jag själv ska kika på historian och spela sims (antar att det kommer bli mest sims-spelande, heheh).
Har egentligen en historia uppgift som skulle vara klar innan lovet men eftersom att vi inte vart klar känns det som att vi lika gärna kan lämna in den i slutet av lovet. 
 
Nä, kika klart blocket och gå en sväng med vovven. Hörshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela