abergvall

I wanna scream till the words dry out

Publicerad 2012-09-20 21:40:50 i Allmänt

Idag gick jag bara en kortdag, kom hem redan runt tolv. När jag var på väg hem började jag få lite ont i ryggen, men antog att det bara var för att jag bärde väskan med böcker och datorn, men tydligen så var det något "allvarligare" för nu har jag så ont att jag varken kan böja mig eller stå rakt. Jobbigt läge lixom.
Dessutom har jag sovit bort hela dagen och har varken städat eller gjort svenskan. Smart va? 
Dammsugningen får helt enkelt vänta till nästa vecka eftersom att ryggen kommer ta död på mig annars och disken har jag faktiskt tagit tag i. Men jag antar att min svenskalärare inte kommer bli glad, fick gå hem tidigt igår eftersom att jag skulle göra uppgiften hemma, men den är inte klar än och min skoldator funkar inte.. 
 
Aja, har i alla fall bara svenska och engelska imorrn, sen kommer Tanja och hämtar mig. Sen ska vi bara plocka upp mami och faster på flygplatsen innan vi rullar mot Dödis igen. 
 
Tihi, mitt hår börjar bli långt, tihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela