abergvall

Jag kände mig överflödig

Publicerad 2012-09-03 19:20:20 i Allmänt

Åkte in till stan med tio bussen imorse, började naturkunskapen vid ett och slutade runt två! Riktig kortdag alltså, efter skolan gick jag till tågstationen och köpte en tågbiljett tills imorgon, svinigt dyrt! Men jag måste ju ta mig till Sundsvall så jag antar att det är värt pengarna.
Efter jag hade köpt biljetten gick jag på stan för att handla lite nödvändiga grejjor, hittade dock inte allt jag ville ha. Så jag köpte bröd och sen gick jag hem och slängde ihop en sallad. 
 
Kan fortfarande inte förstå att vi åker på onsdag, börjar faktiskt bli lite nervös! 
ungefär lika glad som jag var den dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela