abergvall

But I don't really understand

Publicerad 2013-04-14 16:57:53 i

Mor&far kom in till stan i fredags så vi kunde ta kort till passen, gick fint! Sen åkte jag hem till Dödis med dom. På kvällen åkte vi och hälsade på några på Hammarn och sen hämtade B upp mig så åkte vi ut på lite äventyr!
Igårkväll var vi också ute och gled lite, mys!

Idag var jag hurtig och vaknade halv sju, klev upp och startade en tvättmaskin och sen när papi klev upp åkte vi upp till Selet och körde bort lite skotrar för sommaren! Känns alltid lika tråkigt när man vrider av motorn för sista gången på säsongen...
Sen åkte vi i alla fall hem och fick besök av syster och Jonas. Drack lite kaffe och surrade lite osv.
Nu ska jag packa ihop lite och göra mig klar för att åka till stan om en par timmar!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela