abergvall

lalala

Publicerad 2013-04-14 19:33:08 i Allmänt

Jag har insett att min senaste kyss: var en hejdåkyss
Jag lyssnar på: musik
Jag avskyr när folk: ljuger
Jag älskar när folk: är bra
Mina närmaste vänner är: underbara 
Min första vän hette: Elin
Min första riktiga kyss: kommer jag inte ihåg
Kärlek är: fint
Det sexigaste yrket är: oj, vet inte riktigt
När jag borstar tänderna: kollar jag oftast in i spegeln
När jag lagar mat: haha, det händer inte
Jag är rädd för: känslor
Den värsta känslan är: tomhet
Den bästa känslan är: lycka?
Om jag var ett djur skulle jag vara: nått fränt
Om jag va en insekt skulle jag vara: död
Om jag vore ett redskap skulle jag vara: oh, dunno...?
Det finaste som finns är: osäker på den
I sommar: ska jag gråta över att jag är arbetslös
Sist jag grät var: vet ej
När jag vill tänka går jag: ut
När jag bakar så bakar jag: hm.. oftast kladdkaka
Min mobiltelefon är: värdefull för mig
Innan jag går och lägger mig: pratar jag oftast i telefon
När jag vaknar på morgonen: kikar jag telefonen
Just nu tänker jag på: honom
Bebisar är: mysiga
Idag har jag: kört skoter och bil
Ikväll: ska jag åka till stan
I morgon kommer jag: gå på skolan
Jag vill verkligen: sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela