abergvall

I changed my mind

Publicerad 2013-12-12 14:50:46 i Allmänt

Veckan har flygit förbi trots att jag trodde att den skulle gå i snigelfart. I tisdags gick jag på stan med Ange innan skolan och på kvällen hade vi födelsedagsmys för Sofie.
Igår åkte jag till lillänge en sväng med Linn och Paula, sen myste vi en stund.
Idag har jag varit på skolan, just nu sitter jag på ungdomsmottagningen och väntar, sen ska jag på skolan nån timme till innan jag ska hem och städa. Ska försöka hinna på stan innan allt stänger och hitta något att ha på mig imorgon. Ska även färga håret... Mycket nu, haha

Imorgon ska jag på banken innan skolan och efter skolan ska jag bara fixa mig innan jag ska äta med min fina familj och sen är det givetvis utgång som gäller eftersom jag fyller 18 imorrn ma bitches! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela