abergvall

I'm a winner but I'm not yours

Publicerad 2013-12-09 22:21:52 i Allmänt

Hann med tidiga bussen iaf i fredags, skönt! Myste på med mamma och pappa på kvällen och åt gomiddag osv.
På lördagen rövades min kära far bort av sina arbetkamrater, jag och mamma var så nervös på morgonen och pappa bara låg och sov som ingenting, haha!
Efter att ha skickat iväg honom åkte jag och mamma till Sollefteå med faster & Rebecka. Påväg hem hoppade jag av hos Rebecka. Vi (läs Rebecka) lagade mat åt sina bröder, sen fick vi lite besök och åkte lite bil osv. Hade planerat att campa hos Rebecka men det slutade med att jag åkte hem på nattkvisten ändå, höhö
 
Igår åkte jag och mamma till Strånäset en sväng och sedan ner på Hammarn och handla taco-grejjer. Käkade osv, sen for jag och pappa upp till Selet en sväng.
Idag har jag bara haft en lektion, eller jag två lektioner men samma ämne. Slutade vid halv två och gick då och lämnade lite blodprover på sjukhuset.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela