abergvall

Ja jag har tråkigt liv osv

Publicerad 2013-12-09 23:26:36 i Allmänt

Vad har du på dig?
Svarta byxor, basic 3/4 tröja och underkläder

Hur mår du?
Jag mår bra

Vad önskar du just nu?
Jag önskar att det var FREDAG

vad har du ätit idag?
En macka... Te och muffins

vad ska du göra imorrn?
Följa med A på stan och sen skolaaa

och på söndag?
Vara bakis och ha söndagsångest

vem saknar du?
Oj, saknar nog faktiskt ingen just nu! Kanske Tarreman, men han saknar jag ju varje dag vi är ifrån varandra, finns inget bättre än att komma hem till honom alltså!

senaste köp?
Bussbiljetten kanske

vad skrattade du senast åt?
Min systers snap

vad grät du senast åt?
Att jag var så sur, haha

vem sov du senast med?
Rebecka trorja

senast sedda film?
Pirates

Vilken svordom använder du mest?
Oj, vet ej.

Vem var den senaste som ringde dig?
Rebecka

Har du dejtat någon av en annan religion?
Nä? eller va?

senast 3 inkomna sms?
”Kom då så kan vi göra upp! ;)”
”Men pin”
”Icke kvinna!”

Vad stod de i ditt senaste skickade sms?
”Du har fel, jag har rätt”

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Det blir nog skapande-kursen som jag läser nu.

Vilken är din favoritfrukt?
Vet inte, vattenmelon? Är det en frukt? Äh whatevva'

Vad är du rädd för?
Mycket, men framtiden är väl "största" rädslan

En person du tycker är snygg?
Han, tihihi 

Blir du lätt svartsjuk?
Nej, eller ja. Eller jag vet inte, beror på vad det gäller haha! Men jag är inte särskilt "förhållande-svartsjuk"

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Tanjaaaa

Vilket språk hade du velat lära dig?
Vet inte, norska

Vad för sorts killar faller du för?
Faller sällan, haha nä men jag vet inte

Vart vill du åka just nu?
På äventyr

Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
Apple Ipad Air, helt klart

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela