abergvall

Så tveka inte, följ mig, hela vägen hem

Publicerad 2013-12-01 12:56:47 i Allmänt

I torsdags bakade jag och Ange some lusscats, det var mysigt och kändes juligt.
 
 
I fredags gick jag på skolan tidigt och pluggade med Linn, vi var effektiv och kunde därför sluta tidigare, lyx! Sen åkte jag hem och åt gomidda med mor&far innan jag åkte till Bisp. 
Hängde hos Ange ett tag innan vi skjutsade hennes far på dans och sen gled vi mest runt, lekte taxi, surrade med folk osv. Kom hem runt fyra igår natt/morgon, stupadade i säng och hann sova i en och en halvtimme innan jag klev upp för att åka på hundutställning. Bonzo skötte sig bra och vart i alla fall godkänd, så runt tio kunde vi åka hem igen, frös som en gris! 
Sov en par timmar mitt på dagen sen åkte jag till faster och gofikade "frukost", kollade igenom massa bilder osv. Sen åkte vi alla hem hit och käkade middag osv. Körde hem faster efter en par timmar och sen kikade jag på film med mor och somnade i soffan.... Haha!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela