abergvall

Man trycker på gasen för att komma lite fortare fram

Publicerad 2013-02-17 21:21:29 i Allmänt

Kickstartade helgen med att åka en vända med min kära brur i skotaren, helfränt osv. Nämen det var mysigt, alltid tyckt om skogsmaskiner och varit intresserad av skog så det var kul! Heltufft hur maskinerna har utvecklats alltså.
Sen mekade jag lite med skåjtern, lagade kåpan och lite annat småmek med hjälp av far. 
 
Igår vart det en skotertur, för alla andra som jag åkte med innebar det pimpling och korvgrillning, men jag slängde bara i mig en snabbkorv och resten av tiden när alla satt stilla körde jag runt och lekte, kikade in lite nya spår osv, det var så otroligt skönt att få köra skoter igen.
På kvällen hälsade vi på Christer och Jossan, blev bjudna på lite ost och kex osv. Timmarna gick och när vi väl skulle hem var det rätt så kallt så skoterturen hem vart snabb och tårfylld.
 
Mysdricka<3
 
Imorse slog jag upp mina blå klockan åtta. Började packa för yttligare en skotertur. Vid kvart över nio började vi på och vara klar, men då ringde pappas telefon och planerna ändrades. Så istället för en grym skotertur i det underbara vädret har jag och pappa suttit på akuten med min bror hela dagen, fyra timmars väntan var ju kul det också! Thomas är i alla fall ok och det är ju huvudsaken
 
Senaste månaderna eller nått:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela