abergvall

I'm glad you came

Publicerad 2013-01-15 23:50:28 i Allmänt

Är sådär extra trött nowadays eftersom att jag drömmer så mycket på nätterna och inte sover ordenligt.. ganska jobbigt!
På onsdagar har jag vanligtvis sovmorgon till tio men imorgon ska jag upp och göra massa rester... Dryyyygt
 
Den här veckan känns en evighet lång, men jag kan ju leva ett tag till på att jag hade en riktigt bra helg och när den lyckan går ur kroppen kan jag antagligen leva på att det snart är helg igen.
 
i'm bored:
 

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Har ingen bok i närheten...
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Bordet
3. Vad var det senaste du såg på TV?
Dunnoooo
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
Halv tolv?
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Inget
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Gick hem från skolan vid fyra
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Fejsbok
8. Vad har du på dig?
Sovtröja, leggins, underkläder
9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
Jaa, massa hemskt och realistiskt
10. När skrattade du senast?
När jag pratade i telefon
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Några små-tavlor
12. Har du sett något konstigt på sistone?
Har jag säkert
13. Vem kramade du senast?
Oj, hehe.. tror det var V eller H....
14. Vilken var den senaste film du såg?
LOL
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Mycket saker jao
16. Tycker du om att dansa?
Hahahaha, jag antar det.....
17. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Hemlisss
20. Skulle du kunna tänka dig att bo utomlands?
Njaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela