abergvall

Jag ställer frågor som alla vägrar svara på

Publicerad 2013-01-16 16:06:05 i Allmänt

Började dagen med att sova alldeles för länge.. Sen haffade jag en Burn ur kylen och stegade iväg mot skolan för att skriva ett prov i historia som jag inte kunde, ja jag håller på kugga skolan totalt.....<3<3<3<3<3
 
Kom i alla fall hem runt halv fyra och har sedan dess bara hunnit käka lite "mat". Nu ska jag duscha, sen ska jag röja undan alla kläder som jag slängt runt i lägenheten.... Och diska alla onödig disk...
Sen ska jag fixa mig lite och sen får jag se vad kvällen har att erbjuda, Ange is back in town så vi hittar antagligen på något rockigt och fränt, tar ett dopp i Storsjön eller så
xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela