abergvall

Save my breath

Publicerad 2013-01-24 14:43:56 i Allmänt

Hade ett prov i svenska och kikade på en film på naturen, sen slutade vi, skönt! 
Efter skolan gick jag på Coop med Sofie och Linn. Köpte sköljmedel, så nu har jag två maskiner i. Dom är väl klar om en timme eller så, och då ska jag köra minst två till.
Mellan tvättarna ska jag röja i lägenheten, diska, damtorka, skura, bädda rent osv. Listan kan göras lång idag alltså!
 
Dessutom ska jag hinna med att springa två ärenden, ska hinna bort på bibblan med en bok bland annat. Men det får jag ta mellan fyra och fem nån gång.
Kommer i alla fall bli alldeles otroligt skönt att krypa ner i sängen ikväll. Nyduschad, nybäddad säng och nystädad lägenhet<3
 
Nä, nu ska jag börja röja undan lite och packa
xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela