abergvall

Summer is here, we got to go-o-o-o

Publicerad 2013-07-25 18:56:28 i Allmänt

Vill ni veta en sak? Imorgon är det fredag! Fyfan vad skööönt!!!!

Idag har jag jobbat hårt (haha skoja bara, vad tror ni om mig?) och sen for jag & Jonas på lappa och köpte hem sallad/kebabrulle. Så sjukt gott med mat var det iaf när vi kom hem. Min fina pojkvän kom förbi och hämtade nyckeln till min lägenhet... Inte alls nå avundsjuk på alla som är över 18 och kan stråka, nejdå!
Jag som inte är 18 och inte får stråka har myst med mina kära kusinbarn och hjälpt Sandra lite.

Nu leker jag med kotte och kikar på tv. Berit är trött och osocial... (Hon är dock en ödla så det är väl normalt xD )
Aja,
Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela