abergvall

Where there’s no you, there's no euphoria

Publicerad 2013-07-02 21:15:22 i Allmänt

Nu har jag gjort halva jobbveckan och det känns så otroligt väldans jätteskönt. Ska vara ledig fredag och vara pigg under gatufesten istället.. Går miste om lite pengar, men vad gör väl det om hundra år? Fick ju dessutom massa extra dagar nu under juni så jag ska vara nöjd ändå.
 
Åker antagligen till Sundsvall redan på torsdag och blir där hela helgen. Jobbar även hela nästa vecka och på helgen ska jag passa på att spendera kvalitétstid i Selet, åh vad jag längtar! Har inte varit där på flera månader känns det som.
Nu ska jag i alla fall hoppa in i duschen och sen ska jag gå och lägga mig, kommer antagligen somna på några sekunder eftersom att jag har varit duktig och inte sovit något alls på soffan idag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela