abergvall

Klent om bloggning nuförtin

Publicerad 2013-06-19 22:33:06 i Allmänt

Har ju som inte bloggat på ett tag nu igen. Men vad gör väl de om tusen år?
I fredags var jag iaf och kollade på niornas avslutning sen på kvällen hängde jag, Becka och Linn på Hammarn, åkte lite bil, träffade lite folk, höll koll på Linnéa osv! På lördagen kom Robin hit och i söndags for vi till Sollefteå. Kom tillbaka hit igår igen, idag har vi bara myst innan han rullade hemöver.
Imorgon ska jag till Stugun för att arbeta och dra in lite cash, skönt!
 
På fredag är det midsommar och jag har bara planerat att käka med familjen och sen umgås med mina fina vänner, vart vi ska ta vägen har vi inte bestämt än men de visar sig väl.
xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela