abergvall

Så länge jag har din närhet

Publicerad 2013-05-01 22:14:53 i Allmänt

Igår firade jag Valborg med tacos-käkande, spelande och findricka tillsammans med massa sköna människor. Hade en trevlig och lugn kväll. Kom hem runt 3 men somnade inte förns ett bra tag senare, hade ju en halvfull (läs:  dyngrak xD) inneboende i soffan som tyckte att allt var ungefär hur roligt som helst (även tystnaden....).
 
Vaknade i alla fall runt sju imorse och var rätt så pigg, lyckades dock somna om i nån kvart till och vaknade inte på riktigt fören vid tio eller så. Låg dock kvar och gosade med Robin ett tag innan jag med hjälp av Becka å Billy tog tag i livet och plockade undan lite i lägenheten som såg ut som hejkomochhjälpmig!. Vid ett åkte Billsan och Robin hemöver och jag och Rebecka diskade alla tusen glas och gick sedan och pantade. Vid halv fem lämnade jag av henne på tågstation och gick hem och slockande i soffan.
 
Nu har jag nyss pratat med Robin och duschat och ska slå på en film och försöka sova en stund. Imorrn har jag nationella direkt på morgonen och insåg just att jag glömt häftet på skolan och är inte minsta lilla förberedd... Aja, vad gör de om tusen år?
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela