abergvall

Sho

Publicerad 2013-05-07 13:03:54 i

Har varit hemma i min vackra by hela helgen, kört massa bil och umgåtts med massa sköna människor.

Igår hade vi som vanligt kortdag på skolan och sen gick jag på stan en stund med Sofie och Linn innan vi gick hem till mig och mysfikade och pluggade lite grann i solen. Senare på kvällen tog jag en fem kilometers promenad, det var så varmt och skönt ute så jag hade kunnat gå hur långt som helst.

Nu är det bara en vecka tills jag åker mot Uppsala och efter att jag har haft mina pedagogiklektioner idag så ska jag gå och köpa en resväska. Åh herregud vad skönt det ska bli att åka bort ett tag!

Imorgon är det i alla fall sista dagen innan långhelg och på kvällskvisten kommer Robin äntligen hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela