abergvall

Everything you're running from is in your head

Publicerad 2013-11-27 22:17:41 i Allmänt

Onsdag igen i vanlig ordning. 
Igår hängde jag med Ange en stund och sen försökte jag lägga mig i tid. Imorse klev jag upp tidigt, iaf tidigt med tanke på att jag börjar skolan 12:25 på onsdagar.. Tio i åtta hade jag riskettan på Lulen, när den var klar vid elva gick jag och hängde med Linn innan skolan började.
På skolan gjorde vi tvålar och planerade en lektion, haha älskar min linje, den är så soft<3 Sen gick jag hem och käkade lite middag i form av nudels (jajagärfaktisktstudent) och sen försökte jag powernapa på soffan, men jag blev tydligen plöstsligt populär och fick sms och telefonsamtal som aldrig förr! Närå, men det kändes lite så eftersom att jag var sur och trött!
 
Sen kom mina snygga pinglor och levde rövare här i typ en halvtimme, sånt där som gör ens kväll tusen gånger bättre!
 
Haha, liten och oskyldig såhär dagen innan
jag fyllde 15!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2013-11-27 22:45:17

men sötis <333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela