abergvall

Get along with the voices inside of my head

Publicerad 2013-11-05 12:49:38 i Allmänt

Dåligt med bloggning under lovet... Eller ja överhuvudtaget egentligen. Drar väl en snabb sumering av lovet iaf:

Fredag: firade min kära svåger igen som fyllt 30.
Lördag: hängde med grabbsen på skoterns dag och hängde med andra grabbs och hade de bra på kvällen!
Söndag: degade hela dagen i princip.
Måndag-tisdag: körde massa bil och spenderade tid med min fader.
Onsdag: for till stan en sväng och sedan vidare hem till Selet.
Torsdag: Robin kom också till Selet på kvällskvisten
Fredag: började dagen med en lång promenad med Tarre och blåste sedan vidare mot Birsta, plockade upp B på vägen och mötte upp Fibblan å hans bror där. Billö kom förbi en sväng på kvällen och surrade lite osv.
Lördag: åt finmiddag, sen kom simon och billy. Ölade lite innan B kom och sen åkte vi mot Överammer en sväng. När alla andra drog på hotellet plockade jag och B upp tre partybrudar som vi åkte runt med hela kvällen. 
Söndag: åkte upp och firade farmor och sen skjutsade mor och far in mig till staden.

Ja det var väl typ mitt lov de. 
Igår myste jag med brudarn på kvällen, skönt å träffa dom alla igen! 
Nu ska jag plåga mig igenom ännu en skoldag, men först ska jag knapra lite medicin. 

Xoxo




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela