abergvall

Got ass, got hips, got class

Publicerad 2013-11-12 20:30:15 i Allmänt

Åhå, inte hänt mycket sen sist. Vart sjuk förra veckan och låg hemma i feber, sov bort hela dagarna och efter att ha legat i lägenheten ons och tors for jag och Robin hem till dödis. 
På fredagen vilade jag bara och tog det lugnt och lördagen vart ungefär likadan, åt med Billy och Robin och åkte lite bil på kvällen.
På söndags var det farsdag så jag lagade mat åt min fina far och sen myste vi hela kvällen, men gofika, syskon, ost&kex osv

Imorse hade jag min första körlektion, en dubbellektion. Det gick bra och jag hoppas verkligen att jag är påväg nu.
Imorrn kommer min fina Rebecka in och ska gosa med mig och sen är det nästan helg!! Wehå



Lilla Trulle-kopian, fann den lilla sötnosen hos Billy och risken finns ju att jag blivit så kär att den måste flytta hem till oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela