abergvall

If I had a dollar for every time I got distracted, I wish I had a puppy!

Publicerad 2013-11-28 15:55:00 i Allmänt

Du heter: Anna Bergvall
 
Smeknamn: Har nog inget sådant
 
Låt som när du är ledsen sörjer till?
Finns för många tyyp
 
Beroende av: 
Sömn
 
Vad tror folk om dig?
Haha jag vet inte! Typ att jag är lugn? Fick höra av mamma här om dagen att det var kul att jag hade börja göra saker, så jag har tydligen inte haft något liv förut, haha
 
Stämmer det?
Nä, eller ja på ett sätt. Men mamma hade nog iaf fel, faktum är att mitt liv är "lugnt" nu jämfört med typ studentlivet i ettan, höhöh
 
Vad får du oftast komplimanger för?
Mitt hår
 
Hur imponerar man på dig?
Man ska vara skön! Bara kunna glida in vart som helst och lixom passa in
 
Brukar du skratta för dig själv? 
Givetvis!
 
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
”Ja de vill jag ;)”
 
Var bor du?
Östersund/Döviken, även Selet som jag framförallt räknar som mitt hem trots att det blir längre och längre mellan visiterna nu
 
Trivs du där?
I Östersund, nej, trivs med min vänner här och älskar att ha dom nära, men städer är inget för mig.
I Döviken är det gemytlig, men inget slår mitt älskade Selet.
 
Har du haft sex idag:
Svar nej
 
Hur svarar du i mobilen:
Aa
 
Vem ringde du senast?:
Pappsen
 
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Vi disskuterade allt mellan himmel och jord som vanligt, gick igenom helgens planer, pratade om hundutställningen och givetvis om mitt körkort
 
Antal timmar sömn inatt:
8 timmar och 59 minuter enligt Sleep Time
 
Sov du ensam: 
Jajjamen
 
Brukar du komma i tid:
Haha, till skolan kan det nog vara lite si och så med det
 
Hur känner du dig nu:
Glad, lyckklig
 
Vanligaste färg på dina kläder:
Svart och grå
 
Vad tycker du om fötter:
Hatar fötter.
 
Vad saknar du: 
Jag saknar äventyr, jag saknar att vara spontan och följa mina "instinkter"
 
Hade du en bra kväll igår:
Jarå
 
Favorit dryck på morgonen:
Kaffe
 
När brukar du oftast gå och lägga dig:
Väldigt otrolig varierat
 
Är du blyg?:
Till en början ja
 
Sysslar du med någon idrott: 
Nej
 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Jag tror på attraktion vid första ögonkastet
 
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
Testa på allt man inte kan göra som tjej typ
 
Är du nöjd med ditt liv: 
Vet inte vad jag ska svara här, haha

Är du bortskämd:
Nej, det är jag inte. Jag jobbar för att få mina pengar och saker, jag jobbade varenda vecka i somras utom en vecka i augusti och när lönen kommer unnar jag mig alltid lite saker men jag är även duktig på att spara. Mina föräldrar vill se mig stå på egna ben och att jag ska klara min ekonomi på egen hand vilket jag också gör till väldigt stor del. Jobb och egen inkomst är en stor firhet och jag har alltid hatat att be om pengar av mamma&pappa så jag älskar att jobba!
 
Vad gör du i morgon: 
Går i skolan, åker hem och ser vad kvällen har att erbjuda!

Vad är det värsta du vet?:
Lögner och svek

Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Tjaa, jag har världens bästa vänner så det antar jag!
 
Vad är det finaste du fått?:
Vet inte!

En speciell dag du minns:
13 januari 2013

Du samlar på:
Erfarenheter! 

Vem ringer du när du är arg/ledsen: 
Rebecka, hon får stå ut med mycket den kvinnan.. Kanske borde köpa en blomma åt henne! Men jag kan tänka mig att hon är kass på att ta hand om blommor... Så i så fall får det bli en såndär evighets kaktus!
 
När grät du senast: 
I lördags

Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Köpa mig en bra bil, ett hus och sedan spara resten

Vill du gifta dig: 
Nejtack

Vill du ha barn: 
Ja, ett barn vill jag ha i framtiden

Är du musikalisk?:
Nej det kan jag inte påstå, men jag älskar musik

Vad dricker du helst när du är törstig:
Cola

Bor dina föräldrar tillsammans:
Ja det gör dom

Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Jorå

Biter du på naglarna: 
Nej usch! Den ovanan har jag aldrig haft.
 
Vad önskar du dig i födelsedagpresent?:
En Apple Ipad Air, skulle nog börja gråta om jag faktiskt fick en, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela