abergvall

To know that I am happy with some other guy

Publicerad 2013-10-21 17:28:02 i Allmänt

I lördags var jag ute och pysslade på lite med bilen osv på dagen, på kvällen var jag sjukligt rastlös och gick typ bara runt runt i huset. Runt halv elva eller nått kom Billy förbi med mina högtalare som han lånat förra helgen, sen skulle han vidare till Överammer så jag hängde med honom dit eftersom att jag hade så tråkigt. 
Slutade med att jag kom hem vid nio på söndagsmorgonen, haha shit happens!
Så hela dagen igår sov jag i princip, vart påhoppad av en feberbacill också så jag var lite extra trött typ.. På kvällen körde jag ner på Hammarn och tog bussen därifrån in till stan.
 
Idag har jag varit på skolan hela långa dagen och ikväll vankas det mys med brudsen skulle jag tro!
Åh, ni förgyller mina dagar tjejer<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela