abergvall

You will feel all his power

Publicerad 2014-03-10 12:47:56 i Allmänt

Har haft så fullt upp på lovet att jag inte ens har haft tid att blogga! Haha närrrå, men nästan! 
Första gången sen jag började skolan jag inte kan sammanfatta lovet med ordet skoter, knepigt! Men så blir det väl när det knappt finns någon snö...
En kort summering av varje dag kan jag ju bjussa på iaf:
 
Måndag: Veterinär med Tarre, åkte bil på kvällen såklart! Var och hälsade på Ange en sväng.
Tisdag: Var till stan och hämta medicin åt Tarre osv, åkte bil på kvällen.
Onsdag: Tror faktiskt inte jag gjorde något vettigt på hela dagen (heheh)... Men på kvällen åkte jag till Borgvattnet på en trängsväng med Linn, Johanna och Nils. 
Torsdag: Körde mamma till stan och hjälpte henne och pappa att köpa resväskor osv, var och hälsade på Edvin som fyllt 7. På kvällen åkte jag bil med Linn!
Fredag: Körde ut lite saltstenar med skotern med pappa, gosigt! På kvällen åkte jag bil och var på nån konstig fest en par snabbisar.
Lördag: Städade mamma&pappas bil, tokstökig... Sen var jag chaufför åt Sabina och Linus och hängde även med fina vänner ett tag.
Söndag: Städdag...
 
Jaa, det var väl typ mitt lov de... Har som sagt mestadels bestått av bilåkning, tihiii! 
Idag har jag också varit ledig, har hjälpt mamma och pappa med det sista och ska snart åka mot Stugun. Mamma och pappa har åkt mot Arlanda nu och imorgon flyger dom vidare till Mexico. Så i två veckor ska jag bo hemma och ha hand om Tarremannen och huset.
 
Xoxo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela