abergvall

Holding my head in my hands

Publicerad 2014-05-23 14:20:35 i Allmänt

Jamen tjeina! Nu vare längesedan mina fina gossar. 
Hade en underbar och otroligt rolig vecka i Magaluf med mycket festande och solande! Får väl kanske lägga upp nå bilder osv senare.
Aja, snabbsumering sen sist:

Skolan på sista tiden har gått ut på att göra det sista skolarbetet och lära oss snappsvisor och studensången typ, hehe
Var och handlade blommor åt farmor&farfar med mammsen






Var och fiskade en kväll med vänner som är finare än snus på grått papper







Cruising i staden med alkohol och vänner, finfint
Promenader i kvällsolen med Tarren
Kikat på massa vackra människor på baler





Haft massa Österänghäng och varit i fylla mitt i veckan osv



Lite mer av detta såklart, ljuvliga studentider
Linn har utvecklats långt och kan numer lägga ett pussel på hela 9 bitar, dvs vi har tjockat oss på max och donken
Kubbspelandet är en obligatorisk del av Österängshänget, då jag är dålig förlorare och dålig på kubb (sämste kombon) avstår jag dock ofta och kollar på istället

Idag har jag besiktigat min lilla bil som givetvis gick igenom utan anmärkmingar! Skönt.
Ikväll ska vi kika på Pula i balklänning innan det återigen vankas Österänghäng och drickande och sedan krogish. Imorgon åker jag hem till Dödis och sedan hem på byn.

Xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela