abergvall

You got me flying so high

Publicerad 2014-05-05 10:51:14 i Allmänt

Hann ju som aldrig blogg innan jag for... Men nu är vi i alla fall i Magaluf, resan gick bra och hotellet är fint. Eftersom att klockan är elva här precis som hemma ska jag ta och skrämma liv i Linn så vi kan gå till stranden! Idag är inte huvudet det skarpaste, natten var dock inte lika galen som förra natten, men man slits ändå haha...

Har inga bilder på paddan och inget internet på telefonen... Men innan jag for firade jag iaf Valborg genom att vara nykter och köra (önskar just nu att jag hade varit nykter igår å...), var med Linn och massa fler på Hammarn.
Kaos väder på sista aprli!

Avslutar med en bild sen kväll 1 innan jag ska väcka Linn!

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela