abergvall

Do you wanna do something that rhymes with truck?

Publicerad 2014-09-15 19:36:00 i Allmänt

 Sen sist har det givetvis hänt massor, har inte tid att ens berätta hälften! Näämen typ...
Jag har varit lycklig för att Linn kom hem från Turkland och gosat massa med henne och Johanna. Jag har jobbat massor, varit sjuk och m&p har varit utomlands så jag har varit hundvakt. Jag har med blandade känslor kört passatten för sista gången, jag har umgåtts med några av världens härligaste grabbar, jag har fått en rävkompis, jag har fått sprit eftersom att jag varit sån duktig hundvakt, jag har varit i vårat nya hus, jag har givetvis förtärt alkohol, åkt bil och haft underbart kul med fina vänner.

















Xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela