abergvall

You might never get this chance again

Publicerad 2013-02-11 19:20:02 i Allmänt

Här har det varit lugnt. Har varit väldans jättesjuk hela förra veckan och missade alltså en hel veckas praktik. That sucks
Hade bihåleinflammation, problem med halsen och en otroligt läskig huvudvärk. Plus feber och ögoninflammation, så jag sov mig mestadels genom veckan och lät filmer, oth, cola och glass trösta mig.
 
Så vad har mer hänt? Jag var på Stadioncrossen förra torsdagen, det var awesome och sen jobbade jag på lördagen. För en vecka sen (i måndags) tog jag skoterkortet och gick även handledarutbildningen. I lördags var jag på Skoter SM (backe) på Hammarn, det var närmre femton grader kallt och jag trodde jag skulle hosta ut lungorna, men det var också kul. Jag har dessutom snart plågat mig igenom halva körkortsboken. 
Idag var jag tillbaka på dagis och när jag kom hem sov jag i flera timmar, fortfarande inte helt frisk.
Aja, ta tag i livet kanske
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela