abergvall

tjugoåtta

Publicerad 2011-11-03 04:50:16 i Allmänt

Fortfarande vaken, vi satt och snackade och helt plötsligt flög timmarna förbi, så nu är det lika bra att vara vaken. Bussen hem går nämligen om två timmar. Heheh
Sen ska jag hem, byta byxor och fara till Umeå. Skönt att kunna sova på vägen till Umeå i alla fall. Tar förmodligen med mig en kudde så jag kan ha det lite mysigt.
Nu är det tvättning av ansikten, isbitsätning (lindrar halsontan), sminkning, hårfix, fotlindning osv som sker i lägenheten. Lite halvslö stämmning men ändå är humöret bra. Natthumorn har även smygit säg på så vi skrattar åt minsta lilla. Lite kul att efter några minuter av asgarv fråga sig själv vad man egentligen skrattar åt.
Kan passa på att säga att bion vi såg "In Time" var riktigt bra. Verkligen en film jag rekomenderar!
Antar att inlägget blev lite virrigt men det får ni leva med, har ju trots allt varit vaken bra länge.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela