abergvall

Gråter av nervositet

Publicerad 2012-08-28 20:03:33 i Allmänt

Kom nästan nyss in till stan. Måste säga att det känns lite konstigt att vara här igen.
Imorgon börjar skolan igen, skolan och verkligheten. Sommaren och lovet har sprungit förbi, jag tror att jag tappade greppet om livet ett tag där och det sprang iväg utan mig.

Jag har i alla fall spenderat större delen av sommaren med att jobba. Eftersom att jag även har jobbat lördagar så känns det som att jag har jobbat mer tid än jag varit ledig. Fast så är det nog inte egentligen.
Jobb ger lön och jag har spenderat min lön på en utomlandsresa. Så nästa onsdag (5/9) åker jag och Becka till Rhodos, det ska bli sjukt kul och skönt att komma iväg en sväng.

Inlägget skulla ha publicerats runt sju

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela