abergvall

etthundratjugoåtta

Publicerad 2012-01-10 22:15:16 i Allmänt

Gick på skolan för att ha EN lektion, eftersom att sista lektionen var inställd... Och på den lektionen jag hade såg vi på en debatt som jag redan sett. K M L

For i alla fall och hämtade ut "min" telefon efter skolan, så nu håller jag på att återställa den. Efter att jag hämtat ut den for jag ner på stan, gick och kikade lite sen mötte jag upp Agnes. Vi gick till Fortum där vi väntade på Agnes pappa, sen for vi och handlade med Agnes pappa.
Efter vi hade handlat bjöd Agnes mig på finmiddag (hamburgare) hemma hos henne. Sen hängde jag hos Agnes ett tag. Klockan 20:53 tog jag en buss "hem". Så nu sitter jag och myser i min The One Piece of Norway-Jumpsuit och äter pringles.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela