abergvall

Push play, stop rewind

Publicerad 2013-04-23 12:19:02 i Allmänt

Sitter på skolan och har rast i en kvart till tror ja. Alla spelar pingis och jag fixar lite med datorn som jag nyss fått tillbaka från teknikerna, alla arbeten jag gjort under hela tvåan har försvunnit (<3). 
Är otroligt trött eftersom att jag inte kom i sängs fören halv ett inatt. Kom hem från Sofie runt tio över nio och då snackade jag i telefon en stund innan jag drog ut på "äventyr" i nästan två timmar. Sen när jag kom hem var det så otroligt skönt att få lägga sig och jag somnade nog innan det ens hade gått fem minuter!
 
Efter skolan ska Linn & Sofie hänga med hem till mig och käka middag, mysigt
xoxo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela