abergvall

Give me another reason to laugh

Publicerad 2014-04-14 10:58:19 i Allmänt

Åhlå, sen sist har det hänt mycket gossar! Kommer inte ens ihåg allt och skriver då istället efter bilderna!

Jag skrev högskoleprovet en lördag. Kvällen innan hade jag umgåtts med fina vänner och hade inte kommit i säng i stan fören klockan var närmar halv fyra, detta resulterade i en sliten tjej som inte kunde fokusera helt på provet. På kvällen umgicks jag återigen med lite folk men vart konstigt trött redan vid tio.

Åkte till stan förra onsdagen för att skriva nationella på torsdagen. Åkte på trängsväng med Linn å Nils.
Sen hängde jag med dom här brudsen innan sängen skrek mitt namn. På torsdagen var Robin i stan så då käkade jag, han, Linn å Nils ilag och sen sov han hos mig typ.
På fredagen åkte jag med Robin till Stugun för att ha min sista praktikdag (buhuuuu) och sen plockade Linn å Nils upp mig när jag slutat.
På fredagskvällen åkte jag och Linn runt med Johanna. Var till kälarne en sväng och kikade osv
Haha omedvetet tagna bilder... På lördagen var jag i stan igen med familjen typ! Sen var jag med brudarna en sväng på kvällen. Åkte ner och hämtade en alkoholpåverkade Linnea mitt i natten också, haha



Igårkväll hade jag dessa coolingar med mig till stan. Hängde även med Linn och Paula en sväng osv.

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela