abergvall

I know I'll stand tall on the judgementday

Publicerad 2014-04-19 16:09:22 i Allmänt

Veckan som varit:
 
I måndags var jag på donken under en håltimme med brudarna, jag och Sofie fick fina spiderman grejjer. Sen åkte vi på skolan en timme och efter det åt jag middag med Linn och Nils. Sen skulle jag och Linn plugga, vi fick ungefär 0 uppgifer gjorda, haha!
 
 
I tisdags fick vi hämta ut studentmössorna, så jag och Linn hade självklart provning på eftermiddagen och sen käkade vi ilag osv. På kvällen utbyttes pluggandet mot kortspel och sånt.
 
 
I onsdags var jag på skolan som vanligt. Sen åkte jag och hämtade ut någon reservdel till bilen innan jag åt middag med Linn, Nils och Robin. Efter middagen vart vi sugen på att göra något, så då åkte vi ut till Andersön och grillade. Sen kollade vi på en film innan det vart dags att sova.
 

I torsdags var jag på skolan innan jag återigen fyllde bilen och åkte hem. Var ner på Hammarn en sväng på kvällen, men annars hände det inget speciellt. Igår (fredag) åkte jag upp till Selet och umgicks med farmor och farfar, sen åt jag middag med pappa och skjutsade ner han på Hammarn. Medan han var med sin kompis (haha) åkte jag och hälsade på Rebecka och hann även träffa Linn och company en sväng. Sen skjutsade jag tillbaka till pappa till Selet och åkte hem och sov.
 
Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela