abergvall

Everybody wants a flame but they don't wanna get burned

Publicerad 2014-02-17 19:47:52 i Allmänt

Åkte som sagt var in till staden igår, fick med mig Linn också, trevligt med sällskap osv! Var typ helt död imorse, men tvingade iväg mig på skolan och hade en lååång svenska lektion. Sen gick vi på studiebesök på en kyrka.
 
När vi slutade skjutsade jag hem Linn och Paula sen tog jag med mig Johan och Andreas och rullade hemöver, var in och bytte bil i Dödis innan jag skjutsade hem dom och hämtade ut mitt "fina" körkort, ser typ livrädd ut, haha! 
 
Har redan blivit rastlös och kvällen är ännu ung... Illa, får se vad jag ska börja med för kvällssysslor för att stå ut med att bo hemma igen.
 
Xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela